2009-09-16
15:47:00

Den lilla , lilla Pricken

Dagens planer för Pyret går väl i stora drag ut på att sticka iväg och klättra med Maria och Donna , kommer bli skoj ! Försöker klättra så mycket som möjligt , runt två gånger i veckan nu medans marken fortfarande är hyfsat okej. Tyvärr brukar det oftast inte bli så.. Håll tummarna för att Pyret är på bra humör! Fast hon brukar alltid tycka det är kul att klättra , och kommer nog bli lite busigare nu när vi kommer vara två.

Dags att slänga i sig något litet att käka , sen blir det cykeln till stallet.
Dog nästan sist jag cyklade , antog att det berodde på motvinden ( som är värre idag) och min kassa kondis ( är fortfarande lika kass) . Lämnade cykeln där över natten , och min tränare hade lånat den dagen efter. Hon höll ju på att skratta ihjäl sig , Inte konstigt att jag hade tyckt det var jobbit , eftersom det inte fanns någon luft i däcken! Jisses , nu får vi hoppas det går smidigare idag , annars får vi ju tyvärr fortsätta skylla på min kassa kondis...


//M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: