2009-09-17
19:37:56

Candyman

Hemma igen , löste smeten genom att sticka till Maria och sedan få tillräckligt ont i magen för att det inte ska vara någon idé att rida. Totalt bortkastat ridpass när man bara sitter och lipar för att det skär som knivar varje gång hästen rör sig. Tror inte jag är ensam om att tycka det, och hon kommer ändå röra på sig hela helgen. T ville gärna ta henne!
Såg en film uppe i Kattleberg , den var gammal men helt okej. Kanske inte särskilt läskig , men man satt och fundera om hon var mördaren eller inte hela filmen. Me like, även om vi listade ut slutet så var det många tvära svängar innan. Tror det har löst sig inför imorgon med dessutom. Men man vet aldrig säkert , och just nu är jag så trött att jag knappt vågar hoppas på något.

Känner mig smått misslyckad , när det känns som att jag inte ställer upp så mycket som jag borde. Men om sanningen ska fram är jag helt mållös, vet inte själv vad jag ska säga för det gör ont i mig att se dig ledsen. Det kommer lösa sig , det är sant, men jag finns där för dig om det är jobbigt under tiden. Hon jag riktar mig till hoppas jag känner sig träffad.

Över till något "roligare" ; Min stalker har fått nippran . Helt seriöst , jag har sagt ifrån flera gånger nu att detta är inte okej , det är för mycket och att det är min häst, hon kan inte bara bestämma att hon ska med till stallet utan att höra efter om det passar och att jag kan. Och även om hon insett att hon inte kan få följa med till stallet så kommer det ändå 15 sms där hon frågar vad jag gör, om ridningen gick bra , att hon vill hoppa nästa gång, att hon ska med och rida imorgon och att jag ska se till så att hon kan få låna en ridskolehäst och rida med mig. När jag inte svarar då heller får man 5 sms i rad där hon ber mig ringa, och sen ringer hon. Sa ifrån ännu skarpare för en stund sen att det är inte okej , hoppas bara att hon inte blir ledsen. Men det börjar bli jobbigt nu , och jag orkar verkligen inte.


// M

Postat av: IA

Tack gumman!

2009-09-17 | 20:14:17
URL: http://missia.blogg.se/
Postat av: linnea

haha tack detsamma får jag väl säga :) haha jadu års av träning ;) haha dagen efter kan det nog göra ganska ont:P



va, stalker? vad har hänr? jag HATAR stalkers!

2009-09-17 | 20:50:41
URL: http://foshizzlemydizzle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: