2009-09-15
21:47:40

Brännmärkt

Just ja , förut efter träningen så skulle jag och T ta bort lektionshästarna till gräshagen.
Tro fan inte B-ponnyn tröttnar på att vänta tills T stängt hagen utan bara drar iväg . Jag höll inte direkt stenhård koll på honom eftersom jag höll i 4 hästar till och pratade med T samtidigt. Känner hur det bränner till i handen och ser när han pinnar iväg. Tar loss dom andra och så var det bara att springa efter. Fick jaga honom lite , men när man väl fått tag i honom och tagit av grimskaftet, så börjar han såklart följa efter oss. Knallar bakom som en liten hund på vägen ut från hagen, blir tokig på dom små hårbollarna ibland.

Wellwell , Min beundrare börjar långsamt närma sig den hårfina gränsen till att bli en stalker, fick ca 10 sms till i stallet. Det är en sak när hon bara undrar om hon får följa med imorgon och liknande , men när hon frågar vad jag gör och jag inte svarar eftersom jag rider och det bara fortsätter och fortsätter ... Får förklara för lilla sötungen att man inte alltid kan svara =P

Apropå att byta samtalsämne , - Rött läppstift, hiss eller diss ?


// M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: