2009-09-10
23:15:38

Å n slank hon hit , och än slank hon dit...

Men åkte faktiskt aldrig ner i diket , även om det blev en barbackatur ute. Provade även att sätta på ett grövre , snällare bett , för att kolla om hon söker mer stöd i handen. Kanske inte bästa turen att prova det på ,med tanke på att min hand skumpa på lika bra som allt annat .. Men tyckte det kändes helt okej ! Och jisses vilka ryggmuskler hon har fått , man känner inte ryggraden när hon jobbar på i form längre. Vem tror ni jublar?


Pratade med K för en stund sen , han berättade att en bil hade åkt av vägen och kört rakt in i ett träd på granngården. Killen som körde var 22 år , och helt plötsligt inser man hur fort det kan ta slut. Kommer än en gång att tänka på vad jag skrev tidigare , och vill tillägga att man ska njuta av det man har . Ännu en gång.
Jag som tidigare varti en mer eller mindre bitter figur har börjat bli sådär larvig och får ett stort flin tack vare lukten av nyklippt gräs , eller ett mjukt sommarregn. Men jag blir glad av att vara glad , om någon kan förstå den meningen? Jag får större ro och känner mig mer tillfreds. Men det är ju bara lilla jag , och skriver väl egentligen allt detta för att jag är är lycklig över att saker och ting har vänt till det bättre.

Är faktiskt riktigt trött ikväll med , kan det bero på dom nya kosttillskotten jag börjat knapra?
Alla som tror att jag har haft magnesiumbrist, räck upp en hand! Annars kanske det bara är så enkelt som att man jag knappt sovit i 5 nätter? =P

Kan även tilläggas att jag börjat få ont i magen igen , FUCK THIS SHIT!
Gör inte lika ont som det gjort förr , men vem vet , det kanske kommer ? Mohaaha , lilla fröken positiv låter  negativ?? Nej då , glömde bara tända *ironiskylten*
Lämna gärna en kommentar , du som känner dig sugen =)

// M
Postat av: IA

SV: Jag pratade med pappa :) Han kunde bara den 2 oktober och ville att jag skulle ta Donna och rida i 130 gruppen. Stina skulle nämligen tävla den 4e. Han ville veta tid och vad det kostar innan vi bestämmer något?

Pappa slutar nämligen inte jobbet förens vid 5..

2009-09-11 | 07:53:19
URL: http://missia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: