2009-10-29
09:59:17

Upptäcksfärd

God morgon på er! Duktiga jag har redan varit uppe i någon timme, det är svinkallt i Ks lägenhet. Så ligger och myser under täcket när man har stillat värsta hungern och tagit en dusch. Tänker sticka ut på en promenad och undersöka Finspång, någon som bor här som skulle vilja leda mig hem när jag har gått vilse?

Har som tur är världens bästa lilla hästskötare som sticker ut på en tur i sskogen med Pyret idag, och sedan kommer vi ju hem imorgon igen. Men som sagt, ett par dagar extra med kärleken är ju inte direkt skadligt, right?


// M
Postat av: IA

SV: Hehe okej.. nej, men jag hade som sagt ställt in fel millimeter xD SOm tur är växer pälsen ut, haha.

2009-10-29 | 12:53:13
URL: http://missia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: