2009-10-13
13:02:09

Typ... STOR

Duktiga jag är som har sugit upp alla Ks snorbakterier , så han blev frisk och jag blev sjuk över natten.

Vaknade upp för några timmer sedan av att det surrade en gigiantiskt geting i mitt fönster, något jag tycker var väldigt märkligt eftersom alla fönster och dörrar har varit stängda över natten. Den borde alltså ha varit i rummet sedan igår, utan att man har märkt något. Där har ni dagens fundering.
Var förresten två stycken gigantiska surrande saker  och hälsade på förut i veckan med, och jag menar gigantisk som i meningen super-mega-ultra-överväxt. Någon som vet varför dom attackerar mig nu ? Har dessutom fått ännu en stor bula på läppen , har man getingen att skylla kanske ?

Fick dessutom ett mms av K förut , han smet ju iväg tidigt som tusan förut. Tydligen snöar det uppåt i landet, hoppashoppashoppas det inte kommer hit.


//M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: