2009-10-30
10:52:53

Tro det eller ej...

K smet iväg tidigt till jobbet imorse, och jag håller på att frysa fotarna av mig. Det är kallt här.
Dagens planer i övrigt är att fixa och dona tills K kommer hem från jobbet, då ska vi smita iväg hem till götet igen. Sen blir det såklart en tur till stallet ikväll, saknar min lilla prick.

Håll i er nu gott folk.- På söndag ska jag tävla igen. Det är första gången för oss på ett år, håll tummarna! Är inte nervös än, har ju slutat vara nervig för tävlingar... Men hallå, det var ett år sedan senast, jag blir chockad om jag inte hinner bli det innan söndag. Har som tur är ett par dagar på mig att hinna bli det.

Gårdagen spenderades framför en film, vi plockade lite med det som gick att göra, men svårt när det inte finns några möbler här knappt än. Drog på en film efteråt och tog varsitt glas vin, det var mys.

// M
Postat av: jessiickas kommentar<3

Hej fin blogg, allt bra? :)

2009-10-30 | 21:39:08
URL: http://jessiickas.blogg.se/
Postat av: JAWI

HAPPY HALLOWEEN! :D



hoppas du får en trevlig kväll



kram jawi

2009-10-31 | 19:13:12
URL: http://jawifashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: