2009-10-27
13:33:42

Tog en sovmorgon?

Ibland skrämmer jag mig själv. Jag är rätt duktig på det, att skrämma skiten ur mig själv och undra hur tusan det kunde bli som det blev. Syftar då på hur jag kan vara extremt duktig på något redan första gången jag gör det (Och hur jag kan vara så ödmjuk...) eller att jag helt plötsligt  kan bli extremt dålig på något jag vet att jag kan. Idag så gjorde jag det genom att sova i 14 timmar. Fast jag hade ställt klockan. japp, försov mig i bara 4 timmar. Tycker nog att 10 timmars sömn räknas som att få sova ut ordentligt, men det är inte lätt när man alltid ska vara värst. Vi får väl se hur det går imorgon när man ska upp vid 6.

Har dessutom väldigt ont i nyckelbenen när jag har sovit länge, varför är  det alltid så ?
Skumt.


//M
Postat av: Sofia

okej :)

hahha ja det kanske jag ska prova.

ska iväg och jobba, fyra till tio. Jippie. Du då?

2009-10-27 | 15:03:37
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: