2009-10-10
21:46:10

The pleasure to present... Mr. Rally-Lasse!



Min kära far älskar att dra på sig en stor sparkdräkt , om det betyder att han kommer få köra fort...




Här har vi Pärlan herself. Även känd som en 940.




"Jag körde såååå fort , och så sladda jag jätte mycket i svängarna, det sprutade grus flera meeeter!!"



Kan meddela att äkta lycka finner man i något som kallas grusgropen.
Bäst kvalite på lyckan får man i bredställ .
Mest kvantite får man av lycka genom att att räkna högsta sträckhastighet uppöjt till sig självt.
Lycka avnjutes bäst med pissvarmt kaffe, stelfrusna tår och i sällskap av fler övermogna gubbar som lever sig tillbaka till sin storhetstid.

Jag tror min pappa somnade med sitt leende på ikväll .
Förhoppningsvis hann han ta av sig både sparkdräkt och ultra-super-mega-dunder-lätta skor .



//M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: