2009-10-11
11:24:22

Shit , det kommer börja om ännu en gång

Jag tror söndagsångesten har hittat mig. Man vaknar lite för sent och har lite för ont i huvudet, man är lite för kinkig och vädret är lite för dåligt. Killen är lite för rastlös och rummet är lite för stökigt.

Det kändes så skumt igår, som att hela helgen egentligen hade gått, eftersom vi hade vart iväg på så mycket, och sedan kom vi på att vi hade ju en hel dag kvar.
Men nu när den sista dagen kom hit så vill man gripa tag i dne , tvinga den att stanna kvar, pressa ner den i en stol och ryta att den ska vänta , jag vill inte att den ska försvinna.

Visst är det finurligt att hälften av dom lediga dagarna i en vecka ska spenderas åt fruktan för dagen efter? Ja ,jag är seriös , så mycket hatarjagmåndagar.

Men nu antar jag att det är lika bra att gå upp och se vad en pissig söndag har att erbjuda inför den ännu pissigare måndagen.


//M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: