2009-10-01
22:31:56

Nakenhest

Oj vilken dag det har varit , knappt hunnit sitta still en stund. Tja, efter skolan då ..

Knallade raka vägen ner till Tre Hästar, det är verkligen dags att byta ut en hel del . Gulliga Maria mötte man upp där nere, mycket roligare att strosa runt tillsammans! Det inte allför roligt att sticka iväg  och träna med ridbyxor som är  så säckiga i röven att dom hänger halvvägs ner till knäna! Så  det blev två par sådana, Grymt läckra om jag får säga det själv. Köpte även en lädergrimma och en ny graman, samt ett par handskar. Dom hade så jävla grymma priser , så det var lätt värt pengarna jag gav.

Sedan var det raka vägen ner till stallet, och bara ta ett lättare pass idag. Kolla att hon var med på noterna, köra lite finslip .
När man hade varit hemma och slängt i sig lite käk var det dags att rulla igen , upp till Maria och förvandla min lilla hårboll till en nakenhest. Eller , lite blev det faktiskt kvar av henne :


H

Bild snodd härifrån

Jag erkänner , jag ljög. Hade varit lite svårt att skutta runt på en hög med päls.


Och nu , finally , hemma igen. Duschat bort hästhåret från näsan , fräsch som en nyponros!


//M
Postat av: IA

Ja, det har varit en lång dag.

Nu peppar vi inför träningen imorgon! :D

2009-10-01 | 22:47:59
URL: http://missia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: