2009-10-26
22:14:13

"Men du skumpar ju?..."

ååh så bra Pyret gick idag! Dom senaste dagarnas ansträngning har verkligen gett resultat. Det känns bra =) Hon hade verkligen lossat i båda sidorna, Och hon har ju annars varit så himla stel i vänstern. Även om hon kändes lite stel i kroppen i början så lossnade hon ordentligt sen och trammpade på och bjöd frammåt. Lyckades till och med få sitta ner i traven, och det är något hon hatar annars. Ingen som någonsin har gjort det på henne innan jag köpte henne, eller är snarare inte min tränare som har gjort det, för det var dom som red in henne och hade henne tills vi snodde henne. Hon brukar protestera på samma sätt som vanligt, att slå sig ut formen och vara allmänt odräglig, men idag jobbade hon på riktigt bra ändå =) Det skulle vara lämpligt att gratulera mig nu, ja.


Försöker för övrigt boka biljetter, vad jag ska på är en hemlis än så länge..

Skulle varit iväg till N en sväng nu på kvällen , men blev sen i stallet och är halvt död nu så orkar verkligen inte... Typiskt, huh?


Nej , nu ropar sängen på mig. Hoppas ni har haft en bra dag!


//M
Postat av: IA

SV: Ja, vi får väl göra det ;)

2009-10-26 | 22:47:39
URL: http://missia.blogg.se/
Postat av: Sofia

hipp hipp hurra :D



oh herregud det var ett tag :p

2009-10-27 | 13:41:45
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: