2009-10-14
16:04:02

Lilla M

Försökte som sagt komma iväg till stallet förut.Eftersom jag fryser väldigt lätt såg jag ut som en liten Michelinegubbe som knatade ner till busshållplatsen (japp , har kvar busskortet jag fick låna av min lärare förra veckan) och lyckades missa bussen precis. Jävla busschaufför som ser mig komma springandes och viftandes och bara ler och gasar. Sicken nöt.

Lugna puckar tänkte tuffingen , nästa buss kommer om 20 min.

Sitter där i min egna värld , håller hårt i min termos och myser till det i min tjocka halsduk .
Känner hur min gigantiska läpp börjar kännas värre och värre, och tro fan inte att det börjar bli sprickor i den pga kylan.

Lilla M blir livrädd , med tanke på att  läppen är mer än dubbelt så tjock som den borde vara .
Lilla M inser faran i det hela och knallar hem igen , vill inte riskera att vara ute i kylan flera timmar till eftersom läppen uppenbarligen vill spricka upp.
Lilla M funderar på hur hon ska trösta sig själv eftersom hon verkligen ville till stallet .
Så lilla M bestämmer sig för att göra en sockerbomb av kaffet och häller i massor av chokladsås.
Lilla M får världens sockerkick och är smått snurrig .


Någon som vill trösta mig lite genom att sällskapa och kolla på film ? Jag kan göra kaffebomber så vi blir helt fnittriga? Jag dör av tristess här hemma ....




//M




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: