2009-10-28
10:46:49

Hoppelihopp

Jisses, känns som att halva dagen redan har gått. Gick som sagt upp alldeles för tidigt, för att kunna åka iväg och hoppträna. Min tränare har ett annat stort projekt igång, så enda gången hon hinner hålla träning är när hon samtidigt rider sina egna, så man får hänga på när hon hoppar. Pyret gick kalas, hon känns verkligen igång nu. Är taggad inför helgen kan jag lova! Red även fram Annikas andra hästar så att det skulle gå lite snabbare. Dom har en 4-årig hingst som är hur mysig som helst, beter sig lite som en finnig tonåring som är totalt oslagbar. Ego är han full av, det lyser ur ögonen på honom när han har hoppat en bana. Då sätter han näsan i vädret och ser jäkligt kaxig ut. Vänta bara tills kulorna ryker , Mohahahaha.... Red även en 6åring, ett riktigt märrigt sto. Men men , det gick som det gick.


Har precis duschat, nu ska man iväg till läkaren innan man hoppar på bussen till Linköping!

Updates komer väl från bussen, något ska jag ju roa mig med.
Hojta till om det är något =P



// M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: