2009-10-03
21:09:34

Ha-begär på högsta nivå

Har ett sjukt stort sug efter saltlakrits. Eller, godis i vilken form som helst skulle duga.

Kilar ner till tv-rummet , där jag vet att den gigantiska godispåsen som införskaffades yesterday bor.
Snälla , försök se detta framför er- Jag springer ner för trappan , igenom köket och förbi badrummet med världens största, slugaste flin smetat över ansiktet, trippar i en sådan hastighet att morgnrocken fladdrar bakom. Jag vet att lakritsen/godiset är inom räckhåll, det är snart mitt. Godispåsen var gigantisk, det kommer räcka gott och väl.

Och vad får jag se?


Den är slut. Ligger några ynkliga kulor fullproppade medfärgämnen och smaktillsatser ovanpå sockret och känner sig ensamna.
Jag kommer tycka synd om mig själv resten av kvällen, ostbågar och kexchoklad kommer inte smaka riktigt så gott som lakritsen.

//M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: