2009-10-08
23:24:24

*Pekar finger åt Tor*

Har tyvärr haft en del att göra idag , och sedan krånglade mitt internet när jag kom hem , så inte lyckats kläcka ur mig något försen nu .. 
Som dom flesta av er har märkt har det blivit riktiga höst stormar ute nu , med regn , blåst och även hagel ibland. Allt detta har jag lyckats pricka  in att vara utomhus i under dagen . Släng in lite åska och blixtar också , så var väl min dag gjord mer eller mindre.

-Cyklade till läkaren i motvind. Denna jävla motvind...
- Cyklade hem i spöregn , var precis utanför mammas jobb när blixten drog igång, i princip en meter från mig.  Smet in där och sökte skydd.
- Blev utsläng av min kära mor, det skulle komma kunder och hon vägrar ha en odräglig dotter i lokalen när hon masserar. En odräglig cykel däremot gick bra .
- Knallar iväg till farmor som bor ett stenkast bort. Blixten hann slå ner i mina fotspår. Och det haglade på mig. Det gjorde ont, bara så ni vet.
- Stack senare ut och red med Maria, när vädergudarna hade fikapaus. Men vilken tur vi hade , det började allt hagla efter en stund! Var för mörkt i vilket fall , lika bra att åka hem igen . Haglet gjorde om möjligt ännu ondare denna gång.


Nu tänker jag ta och korsa vädergudarnas vilja ännu en gång, genom att försöka sova när dom kastar hagel på mitt fönster. Känner mig trotsig idag serru.
Här är förövrigt deras öppettider ;

Antar att det handlar om snubben som fixar solsken...


//M
Postat av: JENNY

texten på mina inlägg?

2009-10-09 | 09:42:32
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: