2009-10-02
11:20:40

"Du är så jäkla pinsam!"

Jisses vilken fin dag det ser ut att vara idag! Dimman släppte precis när jag vaknade förut, Martina tycker om dimma.

L var sjuk idag , tyvärr fick man inte veta det försen en halvtimme innan man förväntade sig att hon skulle dyka upp. Hade jag sprungit ner till bussen då så hade jag varit i skolan för en halvtimme sedan, känns rätt waisted eftersom vi slutar vid tolv och jag inte hade kunnat komma hem försen runt tre-halv fyra.

Annars idag har jag hunnit med att äta maffigaste frukosten på länge. Den var så gigantisk att jag tänker berätta om den. Nej , så tråkig ska jag inte vara. Men jag fick ont i magen av laktosen, Trodde inte jag reagerade på det längre =/

Duktiga mig som , fastän jag somnade om imorse, ställde klockan så man hann gå ner och ta med all mat man hittade upp på rummet innan städerskan kom. Tycker inte om att springa runt och vara ivägen när hon är här.

Tänkte strax börja göra mig iordning lite, fixa transporten och allt som ska med där innan man åker till stallet.
Tänkte putsa allt som ska med idag eftersom jag varken orkade eller hann det igår. Och självklart putsa lite på nakenhästen. För jag kan sätta pengar på att hon har införskaffat sig nya fläckar under natten. Bara för att hon kan.

Finns ju kragar man kan sätta på över halsen med, men inte vågat ha det på Pyret eftersom hon svullnade upp som tusan i nacken av sånt när hon var yngre. Någon som kan ha en fundering på varför ? Som sagt så har jag inte använt det på några år, lånade en av Linda och funderade på att dra på igår ;


hii

Anledningen till att hon ser så sur ut är faktiskt för att hon skäms! Hon blev jätte sur , man fick inte klappa eller kela med henne. Knepig liten prick , den där.



Ikväll så ska man iväg och träna för Niklas Jonsson! Maria ska även med , med Donna =)
Håll tummarna för oss gott folk!


//M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: