2009-10-12
22:22:11

Oh no you didnt...

Yo!
Hur är det med er alla idag ? Själv har man kommit hem till en snorig pojke, som man fick ha för sig själv en lyxig dag till . Det gillar vi , tummen upp. Så har bara haft det mysigt, tittat på lite filmer och druckit mängder med te.






Lilla Pricken fick vila idag, det passar bra.


Över till något annat som har suttit och gnagt bak i min skalle ett tag.
Varför måste folk vara så fruktansvärt egocentriska? Kan man inte ge någon annan lite cred någon enstaka gång? Eller ska man alltid vara så girig som möjligt och hålla hårt i sin kaka samtidigt som man gärna äter någon annans?
Eller är det bara jag som är dum , blond och naiv och vill dela med mig och vara snäll mot alla?
Jag tycker att man ska höja alla så högt man kan , hjälpa och stötta oavsett om deras piedestal kommer hotfullt nära ens egen. Believe me, jag är trött på lilla landet lagom där ingen får vara bättre än någon annan , men man får däremot gärna bromsa alla andra om det går. Och nej , jag är inte bitter , jag blir bara trött på att man ger och ger och ger, medans andra bara tar och tar , klappar sig på magen och rapar .

Så glöm inte- vinner du något på det så är det okej, men vinner någon annan något på det så neka dom det så länge du kan . Jag tror inte ens jag behöver tända min ironiskylt denna gång.

Vet att jag upprepar mig själv massor av gånger ovan , men då kanske budskapet går in någon jävla gång.
Jag är trött , och tycker inte att man beter sig såhär.



//M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: