2009-10-31
20:25:00

Det går faktiskt inte.

Det här har varit en riktig jävla skitdag, jag måste sluta försöka vara på flera ställen samtidigt. Det går liksom inte, rent fysiskt. Bara att ladda om och försöka igen. Jag är för trött nu, jag är inte sjukskriven 50% för att jag tycker det är roligt. Åh vad jag önskar att det fanns såna där robotar som man har sett på reklam, som kan ställa upp och hjälpa till. Ni vet, robotarna som går och handlar och är på jobbet medans den riktiga snubben är iväg på annat? Just nu känns det som att jag har försökt göra samma sak idag. Dela mig själv på mitten och göra allt, samtidigt.


Det gick inte bra.


// M
Postat av: Sofia

hahajag tror jag fattar.



lycka tíll idag :D

2009-11-01 | 13:02:05
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: