2009-10-27
22:30:01

Dagens ridpass

Pyret gick som en klocka, visst får man fortfarande rida men det gjorde jag, istället för att bli passiv eftersom det inte finns ett stort problem att jobba på. Är dessutom så himla roligt när man ser framsteg hos T som Jag rider med på tisdagar. Superskoj att ha sällskap i stallet överhuvudtaget, och man får ut mer genom att prata om ridpasset efteråt. Just nu försöker vi gnugga in att hon inte får luta sig fram, och jag ska förbättra kvaliten på gångarterna. Vi har blivit riktigt duktiga på att peppa varandra och fokusera på det som gick bra istället för att bara gräma oss över det som gick dåligt.

Nu ska jag sova, ska upp klockan sex imorgon!


//M
Postat av: Viktoria Nordenberg

Bra blogg. Men mer bilder vore kul!

Besök gärna min nydesignadeblogg

och släng en åsikt om vad du tycker.

Kram!

2009-10-30 | 19:45:38
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: