2009-10-09
11:55:41

Dagens fredag

Good morning sunshines .

Har sprungit runt här hemma och fixat en del , har som varje fredag besök på nedervåningen och försöker därför hålla mig uppe på mitt rum . Har fixat och donat här en stund , får ju finbesök hela helgen! JappJapp , det är K som kommer hit. Kommer bli myyyyys.


Planer för dagen är annars att sticka till stallet, förutom ridningen så är det ju en del saker som behöver putsas efter igår . Fick även låna ett bett av Maria , så se hur hon känns på det.

Ska se om man hinner se en film med M med , innan K kommer hit. Ja , vi får se vad som hinns med , fredagen bjuder i alla fall på toppenväder ser det ut som . Ska vi tippa på att det var någon som hörde mitt gnäll igår?



Denna vackra herre kom och väckte mig imorse. Visst ser han glad ut ?

//M

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: