2009-10-20
22:27:35

Boneless

God morgon gott folk! Nej nu skojade jag med er, har faktiskt varit vaken någon timma. Okej, nu skojade jag igen. Har varit fullt ös hela dagen, började med att försova mig ca 6 timmar. Jag är alltså seriös. Har varit en löpande katt och massa saker som har snurrat i huvudet och gjort det svårt att somna. Så vaknade en halvtimme innan jag hade det där viktiga mötet som blev inställt i fredags. Duktiga jag hann duscha och komma i tid, men tyvärr inte äta. Jag tog förgivet att mötet var på en timme, men det var dubbelt så långt. Tacksamt när man inte hinner äta innan man har träning heller. Snäll som min mor är så gjorde hon lite te och ett par mackor medans jag bytte om, och sedan var det bara fullt ös igen. Träningen gick katastrofalt dåligt, det känns verkligen att jag varit sjuk i en vecka. Så fort Linda bad mig göra något så gick det knappt, jag vet inte hur många gånger jag kved fram att jag inte orkar när hon bad mig jobba upp mer energi. Tur att man har en sådan snäll häst som ändå kämpade på lite själv. Ni vet hur man kan drömma att man springer, eller slår någon , men man gör det i slow motion? det händer inget, man har ingen styrka. sån kände jag mig under hela träningen , det var en rätt obehaglig känsla. Imorgon är det skola som gäller igen, håller ni tummarna för mig? Känner mig inte alltför pepp kan jag meddela. Blogg.se vill tydligen fortfarande strula, eller så är det bara min data. Kan i alla fall inte lägga upp någon bild, attans bananer. Vill ni ha en dagens sanning? //M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: