2009-10-04
22:38:43

attans bananer

Fy på mig. Jag gjorde det jag lovade mig själv att absolut inte göra idag.
jepp , jag shoppade.
Skulle bara åka dit och leta jacka till K , men vi kom hem med massa saker till mig. Attans. (Inget jag ångrar nämnvärt egentligen, men ändå.)
Två par stövlar, ett par tröjor och lite annat smått och gott. Bilder kommer dyka upp om det finns intresse för det =)

Vi hyrde  även en film när vi kom hem , en thriller med Nicolas Cage.
Tyckte väl att ungefär halva var bra, sen spårade det ur fullständigt. Den bytte spår helt och hållet.


Så  ska ni se den- stäng av efter en timme så slipper ni bli besvikna.


//M
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Precis, fattar int varför de inte kan acceptera att det går dåligt ibland, det behöver inte alltid finnas en klar anledning :S



Hahah eller hur, egentligen var det Tuffe som kommenterade den anonyma kommentaren, han är nog min trognaste läsare men blev otroligt sårad nu... ;O

2009-10-04 | 23:29:08
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Hahahaha det är ju tur att vissa av oss människor förstår när man skämtar i alla fall!... ;DxD

2009-10-04 | 23:46:11
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: caro - sex, kärlek och allt däremellan!

jag vill se! :D

haha men då är det väl bara att ta reda på det?! ;) anordna en tjejkväll med temat sex, snacka loss och lär er massa nytt! ;D



puss!

2009-10-05 | 00:19:54
URL: http://car0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: