2009-10-06
20:54:26

Ajaj i magen

Så , då har man varit och tränat. Det var hur kul som helst, Jag och T bytte hästar under själva träningen , så hoppade jag upp och red Pyret en stund till efteråt.

Jag fick hoppa med en liten, smäcker d-ponny. Hon är superlätt i ridningen , enda tills det kommer fram hinder... Då kan jag lova att det bara är att sitta och hålla emot. Full fräs är det som gäller, så vi tränade på att få ner henne i tempo och lugna henne, så att hon blir lite lättare för dom mindre ryttarna. 

Jisses vad den ponnyn hoppar... Synd att det inte togs några bilder.



Nu spanar man lite smått på ugly betty, blev nerröstad av resten av familjen.

Dagens sanning kommer senare =)


//M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: