2009-10-02
11:49:27

"Åååh , vilket snyggt stolsben!!"

Vi har en katt som löper . Hon går och skriker , dag som natt om hur snygg hon är. Och om hur snyggt allt annat är. Bland annat bordsben, sängstolpar , skor, fötter och hundar ingår bland hennes beundrare.

Kattfan har dessutom fattat hur man öppnar dörrar , så när jag stänger tre dörrar bakom mig när jag är på väg in i mitt rum för att hon ska låta mig vara ifred, så vaknar man ändå antingen av att hon öppnar dom , eller att hon kelar som en tokig med mina fötter helt plötsligt.

Och jaaaa vi gav henne p-piller förr , men efter att Frasmus kastrerades och vi glömde ge henne hela tiden har vi gett upp det.

Det allra roligaste är ändå att så fort hon slutar löpa och vara övertrevlig så är hon den suraste katta jag någonsin har träffat. Hon bara ligger och blänger och slåss när man försöker kela med henne.

Någon mer som är beredd på att lägga pengar på att det är för att hon skämde ut sig så in i bomben veckan innan ?
Förstörde sin coola image totalt liksom.



//M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: