2009-11-18
22:34:12

Regn, rusk och visdomsord

Pyret gick bättre idag. Som tur är. Red visserligen med graman för att hon inte skulle få chans att göra likadant som igår och slå sig fri hela j*a tiden, men hon var inte lika kort och stötig och hela den biten. Tummen upp!
Passade även på att putsa, duktiga mig.

Så frekin' lovely att ha tillgång till ett ridhus när det är sånt här väder. Det gillas starkt!
Själv fick man ju gå till stallet från centrum, så mina tassar hann bli pisseblöta. Krävdes lite dålig planering av mig för att det skulle bli så, men då fick jag ju en underbar anledning att be T att ta med torra strumpor. Mohaha, den elaka tiden på året börjar nu.

Linda gjorde en så söt sak idag, när hon kom ut för att göra kvällsmat och allt annat. Hon hade dels med sin cashen för betforen vi tog med häromdagen, men hon hade med sig en lapp till mig.

" Livet är det som händer när man är upptagen med annat."
Jag tycker om min ridlärare.

Nu ropar sängen, ska springa dit och se vad tusan den vill!

// M
Postat av: Elin

Fin blogg du har :)

2009-11-19 | 12:43:35
URL: http://elinpamlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: