2009-11-26
20:09:02

Pyret passade på att visa sina akrobatik-konster....

Internet har krånglat hela dagen, inte finkat alls... Är det hämnden för att jag inte gillade Twilight?

Har inte gjort så mycket idag annars, varit i stallet.
Pyret gick inte alls bra idag, vägrade samla ihop sig och var stenhård i sin vänstersida. Efter mycket om och men gick det väl lite bättre på slutet, men det är inte roligt att hon ska vara sån här när hon gick så jäkla bra för ett par veckor sen. Vad hände?
Passade på att putsa läder med, älskar verkligen det nya putsmedlet jag köpte för ett par veckor sen! Funkar sjukt mycket bättre än det gamla jag hade, som även det är av ett känt märke och som har varit bra tidigare? Wellwell.



Allt mitt läder har blivit supermjukt och fint tack vare ALBION =)




Hände en annan grej när jag red förut, värmde upp lite borta på grusvägen. Pyret var taggad och lite på tårna, skakade lite på huvudet som den ystra häst hon är.

Och precis när jag vänder hem, hon bara väntar på en ursäkt att få explodera, det riktigt kryper i skinnet på henne . Vad tror ni händer.

Det åker förbi en bil på vägen brevid grusvägen, som sätter igång och tuta. Tack för den.
Jag satt kvar, men pyret tog det som en saftig inbjudan till att få bocka och sparka och göra levader (typ...) så mycket hon bara ville.


// M
Postat av: IA

SV: Det har varit en jätte jobbig dag :/ Men änsålänge är läget stabilt och allt är bra.

2009-11-26 | 20:17:14
URL: http://missia.blogg.se/
Postat av: Egologi

Hej!

Det är jag som skrev bloggen "egologi" för ett tag sedan, och jag tänkte bara berätta att jag har börjat skriva igen. Jag har även lösenordsskyddat bloggen, men jag ville meddela dig att du är välkommen att läsa bloggen.

Jag skriver användarnamnet och lösenordet här och jag hoppas att du respekterar mitt beslut och ej ger ut lösenordet till någon utan mitt tillåtande. (Radera gärna kommentaren när du har läst den och sparat lösenordet.)

Jag har även lagt till dig på bloglovin för jag vill gärna följa ditt liv, eller i alla fall din blogg.

Innan jag ger dig lösenordet vill jag passa på att tacka Dig, för oavsett om du har lämnat kommentarer eller ej, så betyder det väldigt mycket för mig att Du har läst min blogg. Du, och alla andra som läste bloggen har gett mig otroligt mycket stöd. Tack!



Här kommer uppgifterna:

Användarnamn: egologi

Lösenord: pocahontas



Hoppas att du kommer tillbaka! Många kramar /Miss X

2010-05-08 | 23:34:44
URL: http://egologi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: