2009-11-24
22:57:58

Min lilla drömhäst

!





Ååh så rolig Pyret var att rida idag. Eller, lite seg och kinkig i början , men tror det berodde på att jag red med ridtäcke, och utan sporrar som jag brukar ha. Men när jag hade värmt upp en stund och skulle börja galloppera, så ställde jag mig upp och busade lite med henne, rufsar till henne i manen och driver lite mer än vanligt, och jisses säger jag bara. Hon vakna till direkt, men på ett bra sätt. Inte sticka iväg och hålla på, utan busa lite och sätta igång att jobba. Använde sina ben på ett sätt hon bara bruka göra efter massor med uppvärmning, och jobba upp kalasfina luftiga språng. Hon är ju för go, min lilla gullviva!


// M








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: