2009-11-10
22:05:06

Kokosbollar och skållheta kyssar

Tjena alla sköna bönor. Har haft en del att göra idag, men mest varit akut småpyssel. Gjort lite ärenden, grejat här hemma. Sen var man ju självklart i stallet och hade den vanliga tisdagsträningen med.

Men jag kan verkligen inte förstå hur jag kan vara så trött. Jag är helt slut i kroppen, även om skallen är igång så vill benen knappt lyda. Varit så i några dagar nu, och söndagen var defintivt värst. Kanske tog ut mig lite för mycket på träningarna. Men tycker ärligt talat inte jag ansträngde mig mer än vanligt. Hmm, tål att tänkas på.

En annan sån sak som känns konstig är att jag blir så himla illamående ibland, har även det hänt flera gånger senaste veckan. Jag som verkligen hatar att spy och aldrig någonsin gör det. Blää.



Gullungen i .. våras tror jag bestämt det var.


// M
Postat av: IA

SV: Ja :) Fast vi et ju inte om det är allvarligt förens återbesöket. Om inte hältan är borta då så har det inte att göra med såret och den eventuella sträckningen.. bara att hålla tummarna!

2009-11-10 | 22:10:25
URL: http://missia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: