2009-11-23
17:36:08

Inte okej, jag veeeeeet....

God afton kära vänner. Är jävligt mör i kroppen då jag har blivit smugglad i en lastbil halva dagen och nu fått sitta och bara väntat i några timmar. K´s far skulle till udevalla, klart man ska lifta med honom till trollhättan då. Sen kunde pappa hämta, men jag har fått vänta på hans jobb i sollebrunn när han lagar en trasig maskin. Fett najs.

Jag ber högtidligast om ursäkt för den askassa uppdateringen, men det är som det är. Var hemma hos K´s familj igår, där har ni min anledning.

Gårdagen avslutades med att jag och Älsklingen gick in i gästrummet och la oss, kollade på slutet på Bridget Jones som vi hade tittat på tidigare under kvällen med övrig familj.
Och man får höra K´s stora, grova, maskulina farsa sitta och skrocka och utbrista i diverse medömkande och peppande kommentarer.
Livet är ljuvligt.


// M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: