2009-11-20
13:53:59

Gott och blandat

Shit, försökte precis få i mig en matlåda jag hittade i K´s frys. Inte det lättaste upptäckte jag, eftersom han är en jävel på att krydda. Chilli con carne. Känns som att jag borde kunna spruta eld ur käften nu!

Jisses va sugen jag är på att rida idag. Vädret är kalasfint här uppe i finspång, jag som har velat rida ut hela veckan har ju fått stanna i ridhuset pga regnet. Typiskt.


Nej, tror faktiskt jag ska hoppa i dusch, innan jag smiter iväg till bliblioteket en sväng. Följer en spännande serie, hoppas dom har hunnit få in fjärde delen. Någon som är sugen på ett boktips senare?

Dagens planer i övrigt är lite luddiga, K sa att jag skulle göra mig snygg så hade han en överraskning. Spännande värre. Är det en hamburgare på det lokala haket som gäller?
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

inga boktips till mig inte. jag blir oerhört uttråkad att läsa böcker.

2009-11-20 | 19:08:49
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Moa L

Javisst, alla tips är välkomna, i alla fall enligt denna bloggbesökare ;) Skulle också vara jättekul med npn bild därifrån, bor inte sååå långt ifrån. Klart att hästinfo är prio ett, men ju mer man läser desto roligare att följa ditt liv! Kramar, Moa

2009-11-20 | 19:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: