2009-11-25
21:48:45

Did i miss the old moon?

Home sweet home. Så sjukt trött att kroppen värker, men det har väl att göra med att jag frusit så jäkla mycket idag med.

Filmen var väl.. Underhållande. Jag har en tendens till att sitta och garva åt helt fel saker när jag är på bio, Typ som att varulvskillen såg totalknepig ut med det långa håret. Nej tack!
Tyckte den var lite rörig ibland, men bättre än ettan. Är dock fortfarande inget hysteriskt Twilightfan, och kommer heller inte bli. Dock är det så lång tid kvar tills nästa film kommer att jag kommer ha förträngt det tills dess, och kommer se den med.



Det är inte lätt att vara blond, you know.


// M


Postat av: Jenny

klart man får! :)

användarnamn och lösen är

jenny



:)

2009-11-26 | 12:48:38
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte så lånht kvar tills tredje filmen kommer. Den har premiär 30 Juni 2010 :P

2010-02-01 | 12:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: