2009-12-04
18:25:33

Värsta bussresan ever

Kan meddela er alla om att det är dödligt tråkigt på bussen idag. Dessutom börjar jag få fåtöljsmak i rumpan. Japp, värsta "lyxiga bus4you med fåtöljer" som "aldrig blir obekväma". Bullshit kan jag intyga.

Och jaaaa det är tråkigt fast lilla söta tjejen framför mig försökte lätta upp stämningen lite genom att spela musik så högt hon kunde på sin lilla lappis. Ingen höjdare att lyssna på dansband och britney spears med ett gäng hårdrockare på bussen.

Det är dessutom dödligt varmt här. Sitter i skrivande stund i underkläder, fejkuggs och halsduk. Vet inte hur mycket jag vågar ta av mig på såna hära "allmänna utrymmen"...
Okej. Jag ljög. Men tror ni det funkar som ett argument för att dom ska sänka värmen liiite?

Nä, tror jag ska passa på och självdö litegranna en stund.

Hoppas ni får en bra helg.



// M




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: