2009-12-01
17:43:22

True beauty





Älskar den fina låten.



Har haft en rätt bra helg. Fredag var som sagt jobbig, men stack till stallet efter mötet. Var så trött och kinkig att jag verkligen inte orkade jobba mot Pyret en gång till, jag vill jobba med henne. Och det har inte gått så bra det senaste. Så jag bestämde mig för att prova något nytt, bara för att bryta mönstret. Lånade ett hackamore i stallet, och jisses vilken skillnad det  blev! Hon gick som en klocka. Har ridit på det hela helgen och Pyret stormtrivs.


I lördags så var jag och K i stora staden och träffade några av hans klasskamrater från chalmers. Åt en tokigt god middag och hade det trevligt. Min man ♥

Annars har det inte hänt så mycket. Spelat tvspel, tagit det lugnt.

Maria kom hit igår , vi kollade på Edward Scissorhands. Gillar budskapet.
Är förövrigt inne i en riktigt Johnny Depp-period, någon som har pirates filmerna att låna mig? Inte sett dom på evigheter nu...

Dags att röra sig mot stallet! Hoppas ni har haft en underbar helg allesammans =)


// M
Postat av: IA

Jag har någon eller några av filmerna, så vi kan ju sätta oss och kolla någon kväll :)

2009-12-01 | 22:54:41
URL: http://missia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: