2009-12-28
14:23:51

Törnrosa reinkarnerad

Åh jisses så trött jag är. Fastän jag lyckas somna och sover hela nätterna så känns det som raka motsatsen. Har ju mina sömnperioder, men det är så jävla jobbigt när det blir såhär. Fy farao, vill bara sova bort resten av dagen, men det lär ju inte göra mig piggare heller.

Så dagens planer är att smita till stallet, träffa på gullvivan man inte har fått se på en vecka. Hon har ju inte haft helt stående vila, utan T har varit där några gånger och joggat lite, pysslat med henne och låtit henne bralla av sig i manegen.
Om inte snön är superkramig tänkte jag till och med försöka rida ut lite, jag vill så gärna göra det innan den försvinner! Jag har ju aldrig ridit i snö.

Nej, dags att rycka upp sig och göra dagens insats!

//  M

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: