2009-12-23
17:29:39

This little pig is sitting on a train...



Sitter på tåget, det var på håret att vi hann med eftersom K inte kom iväg från jobbet i tid.
Snälla konduktören låter mig åka första klass eftersom det fanns fler lediga platser här. Sånt gillar vi!

Är hungrig och trött, men tänker nog sova en stund om det går. Känner jag min mormor rätt så kommer hon trycka i mig mat så det kommer ut ur öronen när jag kommer fram, det är bättre att vara vrålhungrig än lite småsugen då...



Såhär vacker utsikt hade jag förra året, när vi satt och käka frukost. Yummi!

// M




Postat av: IA

SV: Kollade honom förut och kunde inte hitta något konstigt. Men någonstanns kommer ju blodet ifrån.. frågan är ju bara vart ifrån!

2009-12-23 | 17:37:52
URL: http://missia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: