2009-12-26
19:56:17

Mormor göder mig

Herremingud det är sjukt hur myccket man äter när man är hos mormor. Är proppmätt, och har hört att det vankas lite kvällsfika snart. Kan tilläggas att det var efterrätt nyss, och stooor middag med lite julmat  till "förrätt". Rulla mig till närmaste backe och ge mig en knuff, så stannar jag inte försen jag kommer hem till göteborg. K kom ju dessutom hit igår, så han kan hjälpa mig med nya fyndiga ideer och hitta nya krukor man kan gömma mat i. Vi smet iväg en sväng ner på Ludvika, för att få smälta maten en stund förut.

Annars har det inte hänt alltför mycket, vädret har varit så dåligt att vi inte har vågat oss ut på någon promenad. Kan däremot bjuda på ett par bilder som är exakt ett år gamla, och kommer härifrån trakten.






// M






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: