2009-12-14
20:45:07

Monday, once again...

Hej på er. Har haft en toppenhelg, men som vanligt så umgås jag hellre med K än att sitta framför datan...

Har i alla fall tränat för Ragnar Bengtsson både lördag och söndag, red på hack på lördagen vilket var en rätt dum idé, eftersom det var massor med teknikövningar och det är rätt svårt att göra på hack... Blev bett på söndagen, och det gick kalasbra!

Annars har det väl inte hänt ås mycket, passade på att köpa några täcken när dom hade extrapris i hästaffären, vi kollade även på en film på kvällen.
Baksmällan hette den, riktigt roligt emellanåt.


Dagen har spenderats hos läkaren, en skrittur i stallet, och hos farmor. Är väldigt trött idag så det var verkligen allt jag orkade med.

Hur har eran helg varit?



Så här roligt hade jag förra vintern...

// M
Postat av: Ina Jacobsen

sv: Ja just de, Stuntryttarinnan glömde jag att skriva med ju. Den är ju faktiskt skit bra :) Dags att se den igen, va väldigt länge sedan!



Ha de gott

2009-12-14 | 21:51:31
URL: http://inajacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: