2009-12-30
22:54:09

Mitt i tvåsamheten har vi blivit tre!

Jag och K är med kamera! Det blev en liten Sony, en snäll system som är bra och lätt för oss nybörjare.
Detta är något som jag har gått och varit sugen på länge, men inte haft ekonomin för. Detta problem löstes ju mer eller mindre i jul, så jag bestämde mig för att slå till. Och vips så ville K vara med på ett hörn, så det är våran kamera.



Så nu kommer det börja levereras bilder, hoppas jag.



Sprang runt och köpte lite annat skojsigt med, hittade bland annat en väldigt snygg grå kavaj på MQ, tänkte ha lite svarta paljetter under, och ett par jeans imorgon.


Inne hos Rut m.fl. så köpte jag en läcker klänning, som antagligen inte kommer användas imorgon...
Men den satt så tokigt bra jämfört med hur klänningar brukar sitta på mig, tummen upp för det!

Och ja, nu lovar jag att det kommer dyka up bilder.

Hur har eran dag varit?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: