2009-12-23
12:07:54

Ludvika, here I come!

Hej på er! Hinner tyvärr inte svara på era rara kommenntarer nu, gör det på tåget sen. Har haft en hemsk natt och verkligen inte kunnat sova, så jag vaknade nyss. Och har jävligt bråttom.

Today is the day, jag sticker till Ludvika och min kära mormor för julfirandet imorgon. Har inte träffat henne på evigheter.




Så här vackert var det på en av dom dagliga promenaderna när jag var där förra julen.


// M
Postat av: thea

ja jag tycker du kan slänga upp en bild på den, det låter ju faktiskt lite spännande med en piercing i nacken. gör det inte ont att pierca sig där?



haha ja det är faktiskt lite weird att vi lyckats köpa samma saker nu i två år, utan att ha pratat om just dom sakerna heller! haha

2009-12-23 | 12:35:34
URL: http://tthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: