2009-12-24
22:24:28

Julen är ändå överskattad




God jul på er! Har inte direkt haft någon större lust att sitta framför datan sen jag kom hit, men nu åkte den fram!

Har ätit riktigt gott med min kära mormor, hennes syster, min morbror och hans vän. Mormor är bäst på att trycka i folk mer än man orkar, så jag kommer snart rulla fram. Mängder av mat, godis, kakor, bakelser, glass, frukt, you name it, i ate it känns det som.

Mamma och pappa var så luriga att dom skickade med mig ett paket till mormor, men så var det egentligen till mig! Fick en bok, som dom hade stoppat i massa pengar i. Snälla rara tokar.




Någon som vet om den är bra?


Jisses, första gången på många år som jag inte är i stallet på julafton.
Saknar det rätt mycket, måste jag medge!


Har ni någon speciell tradition på jul, som ni inte vill vara utan?
Postat av: JENNY

tack för tipset! ♥

2009-12-26 | 19:46:06
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: