2009-12-21
13:13:22

Ja se det snöar!



Har stökat runt här i lägenheten en stund, är fortfarande en hel del att pyssla med trots att han har bott här ett bra tag! Men samtidigt, denna lägenheten är väl egentligen mer tänkt som en landningsplats i veckorna, och inget ställer han kommer stanna på i en evighet. Inte en chans att K kommer bo kvar här om ett  år, om vi får som vi vill.

Apropå något annat, det är massor med snö här uppe i Finspång! Hur mysigt som helst, tänker ta på mig allt varmt jag kan hitta och tvinga med K på en promenad sen. Jag har starka planer på att kasta lite snöbollar, men skvallra inte till K, okej? Jag beöver ha överraskningsmomentet på min sida tror jag...



Slottet i Finspång.
Bild hämtad från Google.

Hur har eran helg varit? Bra, dålig, hittat på något kul? =)


// M



Postat av: IA

Ska du fira jul i Finspång eller blir det Dalarna? :)

2009-12-21 | 17:39:30
URL: http://missia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: