2009-12-08
15:36:33

Illermänniska

Hej på er. Ligger för stunden och kollar på film, har precis smällt i mig världens mellanmål. Mätt och seg. Träning ikväll för Linda, ska rida på bett som sagt och se hur hon känns på det nu. Spännande värre.

Jag har kommit fram till att jag varken är en katt eller hundmänniska ( är uppväxt med båda och hade aldrig kunnat välja bort något av de.) Däremot så har jag velat ha en iller i rätt många år nu. Längtar tills det är dags att flytta. Om K vill ha mig får han för tusan illern på köpet. Deal?



// M



Postat av: JENNY

yay :)



bytt design ser jag :)

2009-12-08 | 16:14:08
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: K

jag är öppen för diskussion =) Du får iller, vad får jag?

2009-12-08 | 19:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: