2009-12-03
23:22:52

Gymkana på högsta nivå är det som gäller för mig nu.

Har precis kollat på film med Maria nu på kvällskvisten, den handlade om lesbiska vampyrer.. Skum men underhållande som tusan måste jag medge.


Lilla gullvivan (även känd som Pyret) gick som en klocka idag. Hon var så himla rolig att rida att helt plötsligt när jag kolla på klockan så hade jag ridit i en timme och 20 minuter. Haha, tror både hon och jag hade lika roligt! Känns som att hon är mycket mer fokuserad och arbetsvillig nu, och vi båda jobbar med varandra till 100%!

Red även en väldigt busig liten lektionsponny en sväng, roligt men det märks att hon har gått gymkana på elitnivå. Blir lite svårt att hänga med i svängarna ibland.


Dags att krypa till kojs.



// M
Postat av: Astrid

SV: då kör jag på det!

2009-12-04 | 11:08:38
URL: http://astridstraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: