2009-08-06
09:35:48

trötter ..

Godmorgon !

jisses vad trött jag var idag , typiskt att man är det när man varit ledig i tre dagar ..
idag är det jobb som gäller , börjar om lite mer än en timme. Tur att man bor så nära att det går att cykla och gå, tar väl bara 20 minuter.
Annars kan jag även meddela att jag har världens skoskav , försökte gå in ett par nya skor igår. hann gå i ca 10 min innan jag var tvungen att ta av dom, när jag plåstrade om fötterna när jag kom hem sen hade jag över 15 blåsor, vissa stora som enkronor!
Jag tycker det är jätte tråkigt att det tar ett halvår för mig att gå in ett par skor , vissa sommarskor i stelare modeller lyckas jag aldrig med.. får alltid massor av blåsor .
det gör ju att jag har börjat undvika dom skor jag egentligen tycker är finast eftersom jag vet att jag kommer få ont at dom.

okej , det visade att morgonens inlägg inte handlade om att jag var trötter , utan om fötter , haha

// En Lycklig Martina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: