2009-08-22
12:18:28

tro det eller ej

Men jag överlevde jobbet .
Knapra i mig massa piller och köra järnet var min taktik, och fan va bra det funkade.
Hade massor att göra , var typ dubbelt så mycket kunder mot vad det varit senaste dagarna , kan ju berott på att det var fredag..
Och jag kan meddela att typ hälften hade tänkt trycka i sig tacos.
Är det något slags tvång på fredagar ?
Menar , det är ju nästan alltid så - när helgen kommer ryker tacobröden.
Jag satt där i kassan och knappade in grönsaker för glatta livet, nästan förvånad att det inte blev blåsor på fingrarna.

Dagens plan var att sticka till stallet - sen jobba.
Näst sista dagen idag.
Kanske vore en idé att börja tjäna pengar på heltid, så där som alla andra gör ?
Värt att tänka på .

// Over and out

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: