2009-08-19
22:59:49

Träningen



gammal bild

Träningen gick helt okej, pyret var precis som hon skulle .
Det var jag som inte var helt med , mådde jätteilla tack vare den feta halsbrännan jag får av medicinen .
Toppen, verkligen toppen ...
Jaja , min ädla springare hade skoj och var taggad som tusan, det var bara att tuta och köra typ.
 
Hon är verkligen helt underbar !
Min tränare är nöjd, skoj att båda två varit på så bra humör och positiva , dom har så himla mycket annat på gång nu samtidigt ju.

Annars då , jo , ont som fan.
Tyvärr kommer det tillbaka igen nu, tar medicin som jag blir supertrött av.
jobb som gäller imorgon 14:00 till stängning, dom ringde idag och frågade om jag kunde byta.
Ska rida innan det alltså, betyder att det blir nada datatid.

// nattinatti
Postat av: Sofia

ja det kändes asbra :)

2009-08-20 | 12:09:43
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: