2009-08-25
13:04:18

Tisdag



Var bara tipspromenad i skolan idag .- kanonkul .. eller inte .

Vaknade av att dom håller på och tröskar på åkern som ligger precis brevid huset.
Bor man på en bondgård så antar jag att man får stå ut?

Ooh , gissa vem som precis fått sin första lön ?
Känner mig superrik , vet inte hur mycket av pengarna jag vågar röra bara , har ju redan något jag sparar dom för. Men visst , lite måste jag ju kunna ha roligt för.

Saknar mitt troll , men vi gjorde ett val som betyder att vi bara kommer kunna ses på helgerna.
varje - varannan.
Klart att vi kommer klara det , men man saknar hur det var innan .
Jag saknar att ha någon att somna brevid, saknar att kunna krypa ihop och känna mig liten i hans famn.
Saknar alla våra skratt.

// M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: