2009-08-20
22:51:38

Still alive

Men det är fan nätt och jämt.
Varit stressigt som tusan idag. Men fått gjort allt jag skulle göra , och timmarna på jobbet flög iväg!
Kan ju berott på att det var så sjukt mycket att göra idag, men bättre det än att man får tråkigt .
Och hur kan man någonsin få tråkigt när kortmaskinen krånglar , tre kunder tappar sina nycklar och det är en jämn ström av gnäll?

Same shit imorgon,  måste verkligen iväg och prova hästtäcket med, men fattar inte hur jag ska kunna hinna , och eftersom pappa inte kan köra så är väl det dödsdömt. Lillskiten har inget körkort.
Tvek på om jag hade haft E kortet än i vilket fall .
Synd att det kommit så mycket skit mellan, men säg så här - det är 99 % chans att det passar, det är sjukt billigt och om det mot all förmodan inte skulle passa, så är väl inte Pyret min sista häst.
Jag har bestämt mig, jag är ett täcke rikare.

Känner mig smått utmattad , ska se om det går att somna innan den känslan flyger sin kos igen.

Hej hopp //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: