2009-08-29
18:25:41

Shopping

Blev det idag igen .. Hittade lite tröjor , lite smink och annan småskit jag var i akut behov av . Men som sagt , jag tycker inte om det =P Håller mig inom mina ramar och vägrar prova nått jag inte är säker på att jag passar i . På både gott och ont. Det är därför jag tycker om att handla med någon vän som trycker på lite , vill  att jag ska prova det mesta . För det gör jag inte självmant. Och nej , inga bilder idag heller. Imorgon kan jag nästan garantera att jag tänker dela med mig ...

Och väskan jag köpte igår blir jag bara mer och mer kär i , även om nitarna gärna hade fått vara lite spetsiga och inte helt platta, runda..

Om jag glömde säga det förut så är K här , vilket automatiskt betyder skitkass uppdateringen med minimal datatid.
Live whit it.

Note to myself: Pyret vilar idag

// Tjoflöjt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: